Společnost


MODERM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43381Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2020, před 5 lety

Ivana Kreuzigerová

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 13.4.2020 jsem si objednala 1ks šatů.Platbu požadovali předem,tuto jsem uhradila složenkou 15 4.20.Dodací lhůta 15-35 dnů,tato uběhla 5.6.20.Na můj urgující meil ze dne 10.6.20 jsem obdržela odpověď až po dalších dvou urgujících meilech,a to 15.6.20.Odpověď zněla"Prosíme o vyčkání 10 prac.dnů,v opačném případě se domluvíme na dalším postupu'.Dne 19.6.20 jsem obdržela meil,ve kterém prosí o vyčkání od 15.6.do 26.6.20.Pokud by zásilka nedorazila a nezměnil se stav zásilky, domluvili bychom se na přeobjednání, případně na vrácení peněz.Dnes,26.6.20 jsem odeslala meil se žádostí o okamžité vrácení peněz,zatím bez odezvy.Potvrzení mé objednávky a potvrzení mé objednávky proběhlo obratem.od té doby komunikace že strany společnosti vázne.


Produkt

Dámské šaty kód objednávky 2020042369


Požadované řešení

Žádám o vrácení uhrazené částky 248,-kč,dále o kompenzaci za způsobené komplikace.V potvrzení objednávky bylo uvedeno,že pošta nevkládá oznámení o zásilce do schránky.Od uplynutí dodací lhůty 5.6.20 jsem obden po odchodu ze zaměstnání docházela na poštu,vystála si frontu,abych se dozvěděla,že žádná zásilka na mé jméno nepřišla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 21:41, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.