Společnost


SUNTECH computer s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#43389Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2020, před 5 lety

Josef Minařík

Znění stížnosti

Vracel jsem zboží ve 14 denní době. Nejprve mi nebyla vrácena platba za poštovné. Po třech telefonátech mi bylo oznámeno, ať napíšu mail. Poté se mi prodejce omluvil, že kolegyně zapomněla. Ale byl mi vytvořen dobropis na menší částku 57 Kč než byla nejlevnější nabízená varianta poštovného 96 Kč. To jsem zmínil zpět, ale obchod už nereaguje. Po zkušenosti podezírám obchod z vědomého klamání spotřebitelů. Dal jsem dvakrát šanci se s problémem vypořádat, ale nevyužil to. Mně o pár desítek korun nejde, ale obchod tím ztrácí renomé. Místo aby, co nejrychleji dal věci do pořádku a dal kupujícímu voucher na další nákup (který bych stejně asi nevyužil), tak získal negativní recenzi.


Produkt

FAKTURA číslo 512019693, OPRAVNÝ DAŇOVÝ DOKLAD číslo 712000778


Požadované řešení

Nejde mi tolik o vrácení peněz, jak o negativní reference na obchod a pomoci ostatním spotřebitelům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 10:20, před 5 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží (ke spotřebiteli), nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 08:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.