Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vracel jsem zboží ve 14 denní době. Nejprve mi nebyla vrácena platba za poštovné. Po třech telefonátech mi bylo oznámeno, ať napíšu mail. Poté se mi prodejce omluvil, že kolegyně zapomněla. Ale byl mi vytvořen dobropis na menší částku 57 Kč než byla nejlevnější nabízená varianta poštovného 96 Kč. To jsem zmínil zpět, ale obchod už nereaguje. Po zkušenosti podezírám obchod z vědomého klamání spotřebitelů. Dal jsem dvakrát šanci se s problémem vypořádat, ale nevyužil to. Mně o pár desítek korun nejde, ale obchod tím ztrácí renomé. Místo aby, co nejrychleji dal věci do pořádku a dal kupujícímu voucher na další nákup (který bych stejně asi nevyužil), tak získal negativní recenzi.
FAKTURA číslo 512019693, OPRAVNÝ DAŇOVÝ DOKLAD číslo 712000778
Nejde mi tolik o vrácení peněz, jak o negativní reference na obchod a pomoci ostatním spotřebitelům.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží (ke spotřebiteli), nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.