Společnost


Růžena Mühlbergerová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43390Vinný sklep u Mühlbergerů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2020, před 5 lety

Maria Mamaeva

Znění stížnosti

Vážené dámy a pánové,
na základě současné světové situace jsme si museli odložit naši svatbu na neurčitou dobu. Svatba se měla konat v červencí letošního roku ve vinným sklepů u Mühlbergerů v Jaroslavicich na jižní Moravě. Naše hosté a příbuzní, které měli být přítomni na naši svatbě, nesmějí v současné době opouštět země těchto státu a boji se nakažení skrz cestování na Covid-19. Taky se nekoná kvůli našim mezinárodním hostům a příbuzným z Ruska, Ameriky, Anglie a dalších rizikových státu. A kvůli onemocnění na Covid-19 příbuzných nevěsty (teta, strýc a babička jsou nakažený v Moskvě, jsou v nemocnici).
Z toho důvodu je naše svatba posunuta na neurčitou dobu! Všechno jsme slušně vysvětlili paní majitelce sklepa (Martina Mühlberger). Všechno poslechla, ale naši rezervační zálohu řekla, že nemůže nám vůbec vrátit! Záloha na pronájem sklepů je 15.000,- Kč. To je mimořádná událost za kterou my vůbec nic nemůžeme.
Doufáme v poskytnutí Vaši pomoci a pochopení naši mimořádní situaci.
S pozdravem, Maria Mamaeva


Produkt

Svatba ve vinný sklepů u Mühlbergerů


Požadované řešení

Prosíme Vás o pomoc vracení naši zaplacené zálohy v celkové částce 15.000,- Kč.
Děkujeme, Maria Mamaeva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 15:37, před 4 lety

Ust. § 1814 písm. c) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, řadí ujednání, která umožňují, aby podnikatel nevydal spotřebiteli, co mu spotřebitel vydal, i v případě, že spotřebitel smlouvu neuzavře či od ní odstoupí, mezi tzv. ujednání zakázaná. Z toho plyne, že nevratnou zálohu bez dalšího, není možné ve smlouvě se spotřebitelem sjednat, resp. by se k takovému ujednání vůbec nepřihlíželo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 12:50, před 4 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.