Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43397Nedozrálé melouny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2020, před 5 lety

Ivan Sulovský

Znění stížnosti

v supermarketu Penny v Břeclavi jsem 26.6. koupil meloun, který byl naprosto nepoživatelný, evidentně nedozrálý. Dcera v Praze měla stejnou zkušenost s melounem zakoupeným ve vaší prodejně, taktéž 26.6.. Myslel jsem, že u takového řetězce existuje nějaká kontrola kvality.


Produkt

meloun vodní, akční, co bych taky mohl za ty prachy čekat,že ?


Požadované řešení

bohužel jsem se podíval na stopku melounu, která byla jasně zelená, což značí, že meloun není ještě zralý, to by měl vědět váš nákupčí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 08:38, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2020 17:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.