Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
v supermarketu Penny v Břeclavi jsem 26.6. koupil meloun, který byl naprosto nepoživatelný, evidentně nedozrálý. Dcera v Praze měla stejnou zkušenost s melounem zakoupeným ve vaší prodejně, taktéž 26.6.. Myslel jsem, že u takového řetězce existuje nějaká kontrola kvality.
meloun vodní, akční, co bych taky mohl za ty prachy čekat,že ?
bohužel jsem se podíval na stopku melounu, která byla jasně zelená, což značí, že meloun není ještě zralý, to by měl vědět váš nákupčí
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.