Společnost


ELECTRICITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43408Místo nového zboží použité

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Karel Buchta

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu tohoto roku jsem zakoupil mobilní telefon a nyní (tj.
v červnu) jsem při promazávání paměti zjistil, že obsahuje cizí nahraná
videa s datem dávno před mojí koupí. Je tedy zřejmé, že jsem koupil již
použitý mobil, který ovšem eshop vydával za nový. Vadí mi to
hlavne z principu, ale taky proto, že jedna funkcionalita mobilu
(konkrétne GPS) nepracuje úplne správne. Reklamace mi
nemuže být uznána, protože mi mezitím telefon upadl a prasklý displej
je důvodem k neuznání reklamace (poškození uživatelem). Ale o
to ani tak nejde Jak už jsem řekl, jde hlavne o princip. Myslím, že prodej
použitého zboží s "nálepkou" nové, je podvodné jednání. Obchodníkovi
jsem svoji stížnost předal a poslal jsem mu i jedno z videí. Jediné řešení,
které navrhuje, je zaslat telefon na reklamaci. Z mého pohledu se ale
nejedná o klasickou reklamaci a také mám obavy, že při řešení
záležitosti se bude postupovat standardním reklamačním způsobem -
tedy přehráním SW přístroje, címž zmizí podstatný důkaz, totiž ona
videa s datem před mým nákupem. Pokud ovšem reklamaci vůbec přijmou (kvůli onomu prasklému displeji). Tak nevím, co mám dělat a prosím o pomoc.
Předem děkuji.


Produkt

Xiaomi Redmi 3 3GB/32GB


Požadované řešení

Chci odstoupit od kupní smlouvy z důvodu prodeje zboží, které nebylo nové. Požaduji vrácení zaplacené částky. Vzhledem k uvedené situaci a důkazům bych chtěl nejprve zrušení smlouvy a vrácení peněz a teprve potom zaslání telefonu zpět prodejci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 10:53, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 22:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.