Společnost


Folkmannová Jana

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4341Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2014, před 10 lety

Radka Houšková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.7.2013 jsem zakoupila u AAAkočárky.cz kočárek značky Papiwi Sky. Po pár dnech užívání se na něm zpřetrhaly všechny gumičky přichycující stříšku a u madla vyskočilo zajištění (pružinka s tlačítkem). Kočárek jsem reklamovala poprvé dne 7.10.2013 (14 dní užívání). Reklamace č. 010044626 mi nebyla uznána. Výrobce uvedl, že pojistka byla poškozena mechanicky - ulomena. Nad rámec reklamace mi bylo madlo opraveno. Podotýkám, že pojistka ulomena nebyla, pouze nedostatečně drží a pérko vyskakuje při manipulaci samo.
Druhou reklamaci jsem zahájila dne 8.9.2014 po silném prasknutí v kloubu u madla kočárku. Bála jsem se s kočárkem jezdit a vozit v něm svou dceru.
Dále jsem reklamovala velkou vůli v madle - madlo je rozviklané, již zmíněné madlo před dítětem (stále vyskakuje pérko), znovu zpřetrhané gumičky u stříšky, při jízdě s nafukovacími koly - náprava táhne doleva.
Ani druhá reklamace mi nebyla uznána, kočárek byl dle tvrzení výrobce poškozen mechanicky.
Výrobce mi nad rámec záruky kočárek částečně seřídil. V kloubu závadu nenašli.
S vyjádřením nesouhlasím, kočárek jsem užívala běžným způsobem a nyní se v něm bojím dceru vozit.
Nevím, jak mám dále postupovat. Jsem v kontaktu s dalšími zákazníky, kteří reklamovali u tohoto kočárku tytéž vady a všem bylo stejně odpovězeno.
Předem děkuji za odpověď.
R. Houšková


Produkt

Kočárek Papiwi Sky


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz z důvodu nedůvěry v tento výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 09:45, před 10 lety

Pokud je reklamace zamítnuta, neměla by být reklamovaná vada odstraněna. Tímto jednáním připravuje prodávající spotřebitele o možnost prokázat existenci závady. Navíc by se takové jednání dalo považovat za faktické uznání reklamace.
V tuto chvíli doporučujeme spotřebitelce konzultaci se znalcem, zda by se mohl vyjádřit k reklamovaným závadám a odborně posoudit, zda se skutečně jedná o vady. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Domnívá-li se spotřebitelka, že by se mohlo jednat o nebezpečný výrobek, doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2014 21:45, před 10 lety


Radka Houšková

Dobrý den,
prodejce se nevyjádřil. Reklamace mi uznána nebyla, ale doma jsem si všimla, že mnou reklamovaná rukojeť je celá nová a vyměněná. Je toto jednání v pořádku?
Ráda bych dostala vysvětlení např. od samotného výrobce GROUP FASHION ČR. Proč je reklamace neuznána a přitom reklamovaný díl celý vyměnily?
Děkuji Houšková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 10:14, před 10 lety

Zamítá-li prodávající reklamaci, není oprávněn reklamovanou závadu odstraňovat. Znemožňuje tím spotřebiteli prokázat existenci vady, proto by takové jednání mělo být charakterizováno jako částečné uznání reklamace. Znaky záruční opravy jsou také naplněny - bezplatná výměna součásti výrobku.
Smluvním partnerem spotřebitelky je prodávající, který nese odpovědnost za vyřízení reklamace, i když zboží nechá posoudit jiným subjektem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:05, před 10 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.