Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Firma Providio d.o.o je firmou podvodníků a zlodějů. Objednala jsem si u nich přívěsek na krk a bylo tam napsáno, že se částka bude hradit dobírkou při dodání. Jenže potom mi přišel mejl, že musím zaplatit přes kartu do bankomatu. To jsem odmítla a firmě písemně sdělila. Odstoupila jsem od smlouvy, písemně! Jenže mi přišla SMS a mejl, že mi dnes bude dodáno zboží a že je již uhrazeno. Tak jsem se přesvědčila a skutečně částka mi byla odebrána. Při doručení zásilky chtěl po mě kurýr tu samou částku hotově. Tak jsem se rozčílila na nejvyšší míru a znovu nezaplatila. Kurýr mi zásilku nevydal a odjel!!!!
Již nikdy si od této firmy neobjednávat- podvodná firma!!!
|
Tweet |
Společnost není oprávněna účtovat platbu za jedno zboží dvakrát. Spotřebitelka má povinnost zboží zaplatit a převzít, společnost je povinna zboží spotřebitelce dodat. Vzhledem k tomu, že spotřebitelka povinnost zaplatit zboží splnila a je připravena zboží převzít, je společnost povinna jí zboží dodat.
Pokud by společnost inkasovala platbu dvakrát, jednalo by se v případě druhé platby o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které by společnost musela spotřebitelce vydat.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.