Společnost


Providio d.o.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43410Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Stanislava Nohynková

Znění stížnosti

Firma Providio d.o.o je firmou podvodníků a zlodějů. Objednala jsem si u nich přívěsek na krk a bylo tam napsáno, že se částka bude hradit dobírkou při dodání. Jenže potom mi přišel mejl, že musím zaplatit přes kartu do bankomatu. To jsem odmítla a firmě písemně sdělila. Odstoupila jsem od smlouvy, písemně! Jenže mi přišla SMS a mejl, že mi dnes bude dodáno zboží a že je již uhrazeno. Tak jsem se přesvědčila a skutečně částka mi byla odebrána. Při doručení zásilky chtěl po mě kurýr tu samou částku hotově. Tak jsem se rozčílila na nejvyšší míru a znovu nezaplatila. Kurýr mi zásilku nevydal a odjel!!!!


Požadované řešení

Již nikdy si od této firmy neobjednávat- podvodná firma!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 22:31, před 5 lety

Společnost není oprávněna účtovat platbu za jedno zboží dvakrát. Spotřebitelka má povinnost zboží zaplatit a převzít, společnost je povinna zboží spotřebitelce dodat. Vzhledem k tomu, že spotřebitelka povinnost zaplatit zboží splnila a je připravena zboží převzít, je společnost povinna jí zboží dodat.

Pokud by společnost inkasovala platbu dvakrát, jednalo by se v případě druhé platby o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které by společnost musela spotřebitelce vydat.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 17:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.