Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Kureci maso mam zdokumentovane na fotce, ma byt bez kuze, ale kuze tam byla a po odriznuti mela 200g. Takze fakt nevyhodna koupě. Nechapu co to ma byt.
Závod Klatovy, řeznikova cerstva porce kureci prsa s kosti bez kuze
Vraceni penez asi tezko maso jsem zpracovala, lepsi kontrola vyrobku takový hnus sem nikdy nekoupila
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Trybová,
děkujeme za upozornění a věříme, že se podobná situace nebude opakovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dekuji