Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43419Předčasné zavření prodejny Lysá nad Labem, Sokolská ulice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Jiří Kuba

Znění stížnosti

Dobrý den,
Včera večer v neděli 28.6.2020 jsem nutně potřeboval koupit ingredienci na uvaření večeře. Do pobočky v ulici Sokolská v Lysé nad Labem jsem dorazil autem v 19.52 a prodejna byla již zamčena ačkoliv má být otevřeno do 20.00
Stihl jsem ještě naštěstí přejet do druhé prodejny v Lysé nad Labem, Jedličkova ulice, kde jsem si věc stihl naštěstí koupit. Myslím, že podobná situace by se v Německu v Penny určitě nestala.


Požadované řešení

Řešení problému je: Změnit otevírací dobu na vývěsce prodejny v Lysé nad Labem, Sokolská ulice 8.00-19.51


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 16:35, před 4 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2020 17:37, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.