Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Včera večer v neděli 28.6.2020 jsem nutně potřeboval koupit ingredienci na uvaření večeře. Do pobočky v ulici Sokolská v Lysé nad Labem jsem dorazil autem v 19.52 a prodejna byla již zamčena ačkoliv má být otevřeno do 20.00
Stihl jsem ještě naštěstí přejet do druhé prodejny v Lysé nad Labem, Jedličkova ulice, kde jsem si věc stihl naštěstí koupit. Myslím, že podobná situace by se v Německu v Penny určitě nestala.
Řešení problému je: Změnit otevírací dobu na vývěsce prodejny v Lysé nad Labem, Sokolská ulice 8.00-19.51
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.