Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4342Neuznaná reklamace dětských zimních bot Keen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2014, před 10 lety

Tomáš Nagaj

Znění stížnosti

Dětské zimní boty Keen Kalamazoo High Boot WP Jr zakoupené 25.2.2013 v posezónním výprodeji, nošené od 11/2013 byly reklamovány 9.3.2014 po zjištění závad:
- prodřené vnitřní vložky
- nefunkční suchý zip na jedné z bot
- prodřený textil na několika místech

Po 4 měsících užívání takovou míru opotřebení nevnímám jako adekvátní. Předchozí zimní boty stejné značky synovi vydržely 2 sezóny bez známek opotřebení. Domnívám se tedy, že pro reklamovaný model byly použity měné kvalitní materiály a to, že obuv nevydrží standardní užívání pro účel, ke kterému je určená, považuji za vadu při jejím návrhu / výběru materiálů (obdobně jako kdyby praskla podrážka - výrobce by měl tuto skutečnost řešit).

Firma zjevně hřeší na vysoké transakční náklady, které by představovalo hájení svých zákaznických práv soudní cestou. Pokud tím riskuje špatný vztah se stávajícími i potenciálními zákazníky, považuji to za její nepříliš šťastnou volbu.

Očekávám, že pokud zakoupím prémiovou obuv, u které se projeví problém s kvalitou, je součástí oné prémiovosti kromě příplatkové ceny i prémiový servis, který dokáže vzniklý problém účinně vyřešit a zachovat se zákazníkem dobrý vztah.


Produkt

Dětská zimní obuv Keen Kalamazoo High Boot WP Jr


Požadované řešení

Odstranění nejzávažnějších vad - zvláště dodání nových vnitřních vložek a oprava/výměna suchého zipu.

Vzhledem k tomu, že firma Outdoor Concept zastupující na našem trhu značky Keen, Hannah a Rockpoint na podněty na serveru VašeStížnosti.cz nereaguje, očekávám jako přínos alespoň to, že se další potenciální zákazníci budou moci seznámit s reklamační politikou firmy a zahrnout tuto skutečnost do svého nákupního rozhodování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 09:40, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 15:00, před 10 lety

Společnost Rock Point a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.