Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dětské zimní boty Keen Kalamazoo High Boot WP Jr zakoupené 25.2.2013 v posezónním výprodeji, nošené od 11/2013 byly reklamovány 9.3.2014 po zjištění závad:
- prodřené vnitřní vložky
- nefunkční suchý zip na jedné z bot
- prodřený textil na několika místech
Po 4 měsících užívání takovou míru opotřebení nevnímám jako adekvátní. Předchozí zimní boty stejné značky synovi vydržely 2 sezóny bez známek opotřebení. Domnívám se tedy, že pro reklamovaný model byly použity měné kvalitní materiály a to, že obuv nevydrží standardní užívání pro účel, ke kterému je určená, považuji za vadu při jejím návrhu / výběru materiálů (obdobně jako kdyby praskla podrážka - výrobce by měl tuto skutečnost řešit).
Firma zjevně hřeší na vysoké transakční náklady, které by představovalo hájení svých zákaznických práv soudní cestou. Pokud tím riskuje špatný vztah se stávajícími i potenciálními zákazníky, považuji to za její nepříliš šťastnou volbu.
Očekávám, že pokud zakoupím prémiovou obuv, u které se projeví problém s kvalitou, je součástí oné prémiovosti kromě příplatkové ceny i prémiový servis, který dokáže vzniklý problém účinně vyřešit a zachovat se zákazníkem dobrý vztah.
Dětská zimní obuv Keen Kalamazoo High Boot WP Jr
Odstranění nejzávažnějších vad - zvláště dodání nových vnitřních vložek a oprava/výměna suchého zipu.
Vzhledem k tomu, že firma Outdoor Concept zastupující na našem trhu značky Keen, Hannah a Rockpoint na podněty na serveru VašeStížnosti.cz nereaguje, očekávám jako přínos alespoň to, že se další potenciální zákazníci budou moci seznámit s reklamační politikou firmy a zahrnout tuto skutečnost do svého nákupního rozhodování.
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Rock Point a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.