Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Nakoupila jsem na Lidl-shopu za nemalou částku, při dodání zboží jsem však zjistila že některé zboží bylo dodáno chybou duplicitní objednávky 2x a některé zboží nevyhovovalo velikostně. Vše nevyhovující jsem tedy zabalila a poslala zpět (odstoupila od smlouvy). Ve dnech 27-29.4 2020 mi postupně přišlo z Lidlu 6 dobropisů které ovšem do dnešního dne nejsou proplaceny. Přišly pouze dvě platby a ještě v úplně jiné (nižší) výši. Telefonicky se s Lidlem spojit nedá meilová komunikace téměř nulová na dotaz je odpovězeno po několika týdnech a ještě se dočkám úplně jiné odpovědi.
Jedná se o objednávky číslo: 1106976841 a 1106999261 ze dne 13a14.4.2020
Předem moc děkuji za pomoc a věřím v kladné dořešení záležitosti.
Děkuji A. Kábele
Ráda bych prověření, a zaslání peněz zpět.
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nemusí je však vrátit dříve, než spotřebitelka zboží odešle zpět. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kábele,
Váš případ jsme předali k dořešení kolegům, kteří Vás budou kontaktovat obratem.
Omlouváme se za vzniklé potíže a věříme, že se podobná situace již nebude opakovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.