Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43422Neproplacené dobropisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Alice Kábele

Znění stížnosti

Nakoupila jsem na Lidl-shopu za nemalou částku, při dodání zboží jsem však zjistila že některé zboží bylo dodáno chybou duplicitní objednávky 2x a některé zboží nevyhovovalo velikostně. Vše nevyhovující jsem tedy zabalila a poslala zpět (odstoupila od smlouvy). Ve dnech 27-29.4 2020 mi postupně přišlo z Lidlu 6 dobropisů které ovšem do dnešního dne nejsou proplaceny. Přišly pouze dvě platby a ještě v úplně jiné (nižší) výši. Telefonicky se s Lidlem spojit nedá meilová komunikace téměř nulová na dotaz je odpovězeno po několika týdnech a ještě se dočkám úplně jiné odpovědi.
Jedná se o objednávky číslo: 1106976841 a 1106999261 ze dne 13a14.4.2020
Předem moc děkuji za pomoc a věřím v kladné dořešení záležitosti.
Děkuji A. Kábele


Požadované řešení

Ráda bych prověření, a zaslání peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 23:06, před 4 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nemusí je však vrátit dříve, než spotřebitelka zboží odešle zpět. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2020 19:43, před 4 lety

Dobrý den, paní Kábele,

Váš případ jsme předali k dořešení kolegům, kteří Vás budou kontaktovat obratem.
Omlouváme se za vzniklé potíže a věříme, že se podobná situace již nebude opakovat.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 13:10, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2020 16:54, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.