Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#43425Nekvalitni burger Dvourucak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Ondra Migac

Znění stížnosti

Jiz dvakrat (a naposledy) jsem zakoupil ve vasi prodejne burgery Dvourucak. Poprve jsem otevrel baleni jeden den pred datem spotreby a maso bylo zkazene. Podruhe jsem otevrel baleni ctyri dny pred datem spotreby a maso bylo zkazene! Zjevne by tento produkt nemel byt prodavan. Urcite ne za 100Kc.


Produkt

Zakoupeno: Praha 3, Billa v Korunni ulici, Burger Dvourucak. Datum spotreby do 27.6. - ale maso bylo zkazene jiz 23.6.


Požadované řešení

Prodavejte kvalitni produkty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 23:10, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

V oblasti potravin rostlinného původu vykonává dozor Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.