Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jiz dvakrat (a naposledy) jsem zakoupil ve vasi prodejne burgery Dvourucak. Poprve jsem otevrel baleni jeden den pred datem spotreby a maso bylo zkazene. Podruhe jsem otevrel baleni ctyri dny pred datem spotreby a maso bylo zkazene! Zjevne by tento produkt nemel byt prodavan. Urcite ne za 100Kc.
Zakoupeno: Praha 3, Billa v Korunni ulici, Burger Dvourucak. Datum spotreby do 27.6. - ale maso bylo zkazene jiz 23.6.
Prodavejte kvalitni produkty.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
V oblasti potravin rostlinného původu vykonává dozor Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.