Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43428Neoprávněné strhávání peněz za neobjednanou službu od mobile4fun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 5 lety

Petr Kadlec

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem se dozvěděl od mámy ,která dostala k vánocům chytrý telefon ,že jí jsou účtovány poplatky ,které si neobjednala. Jsou jí strhávány od 24.4.2020. Nikde se neregistrovala protože sama tomu nerozumí, je jí 70 let. Od té doby jí strhávají 99 Kč týdně. Zrušení přes jejich web nejde ani přes telefon na ten nejde dovolat.
Už jí to stálo okolo 1000 Kč a neví jak se registrovala a jak z to ukončit.


Produkt

Content for mobile, mobile4fun, můj operátor: o2, https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz


Požadované řešení

Prosím o zrušení registrace a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 14:38, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.