Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ukončím službu z důvodu přejití k jinému poskytovateli, zaplatil jsem nějak poplatek(pokutu) za předčasné ukončení služby vrátím zařízení i kartu k satelitu ale pořád chtějí platit tak jsem jim psal proč mám platit, nikdo mi neodpověděl a po pár měsících dají platbu ani nevím za co když jsem službu ukončil na vymáhání, ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI !!!
Proč se má stále platit již ukončená služba ?
Rád bych aby aspoň někdo vysvětlil proč
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l., jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Pokud již došlo k uhrazení vymáhaného dluhu, který však patrně nikdy reálně neexistoval, má spotřebitel možnost žádat vydání uhrazené částky zpět z titulu bezdůvodného obohacení ve smyslu ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
V případě, že podnikatel nevrátí spotřebiteli bezdůvodné obohacení bezodkladně po vyzvání, je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)]. Tyto úkony doporučujeme učinit prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nicméně i e-mailová forma je dostačující.
Kontakty na Evropské spotřebitelské centrum ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.