Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.9.2014 jsme na e-shopu objednali vysavač Electrolux ZJM68FD1 JetMaxx v hodnotě 2199kč.Obratem jsme částku uhradili bankovním převodem.Následující den nám přišla sms o přijetí objednávky.O dva dny později přišla omluvná zpráva za zpoždění objednávky a příslib slevy v hodnotě 500kč.Za 5 dnů přišla zpráva,že zboží bude dodáno 16.9.Zboží dodáno nebylo a telefon je nedostupný.
Electrolux ZJM68FD1 JetMaxx
Dodat produkt,nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.