Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#43442Internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před 5 lety

Karel Vrany

Znění stížnosti

Přestože operátor věděl,že v místě instalace je malá rychlost signálu,sepsal se mnou smlouvu instaloval přijímač a vše uvedl do chodu.Po odchodu technika byl pomalý internet a televize nefungovala.Po čtyřech dnech a několika pokusech o zjednání nápravy jsem se dovolal na zákaznickou linku mě operátor sdělil,že v místě instalace nikdy lepší signál nebude.Žadam o přešetření klamave informace !!!


Produkt

Malá rychlost internetu


Požadované řešení

Demontáž přijímače a vyřešení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 19:07, před 4 lety

Pokud se jedná o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít ve sjednané kvalitě, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci služby, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 13:38, před 4 lety

Dobrý den, pane Vrany,

podle Vašeho popisu se zřejmě jedná o pevný internet přes LTE. V tom případě před samotnou instalací provede technik na místě měření signálu, a pokud zjistí odpovídající hodnoty, zařízení namontuje. Rádi prověříme službu i postup technika, když se na nás obrátíte přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/?tc=fb nebo písemnou reklamací zaslanou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 14:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 21:24, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.