Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Přestože operátor věděl,že v místě instalace je malá rychlost signálu,sepsal se mnou smlouvu instaloval přijímač a vše uvedl do chodu.Po odchodu technika byl pomalý internet a televize nefungovala.Po čtyřech dnech a několika pokusech o zjednání nápravy jsem se dovolal na zákaznickou linku mě operátor sdělil,že v místě instalace nikdy lepší signál nebude.Žadam o přešetření klamave informace !!!
Malá rychlost internetu
Demontáž přijímače a vyřešení smlouvy
|
Tweet |
Pokud se jedná o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít ve sjednané kvalitě, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci služby, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Vrany,
podle Vašeho popisu se zřejmě jedná o pevný internet přes LTE. V tom případě před samotnou instalací provede technik na místě měření signálu, a pokud zjistí odpovídající hodnoty, zařízení namontuje. Rádi prověříme službu i postup technika, když se na nás obrátíte přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/?tc=fb nebo písemnou reklamací zaslanou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.