Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
1) na stránkách není přehledně uvedená adresa, kam je možné vrátit zboží v zákonné lhůtě!
2) na dotaz emailem k možnosti vrácení zboží opakovaně nikdo nereaguje, telefonicky se nelze spojit!
3) po hledání v nepřehledném obchodním sdělení lze najít info , že zboží lze vrátit, ale předem je třeba si vrácení domluvit emailem - na ten, ale nikdo opět nereaguje!
4) po dalším pátrání lze najít formulář pro vrácení zboží, kde ale není uvedena přesná adresa kam zboží poslat.
5) při snaze napsat recenzi na stránky tohoto eshopu to není možné! Odkaz je neplatný a tedy nemohu objektivně napsat svoji zkušenost a varovat ostatní kupující.
Produkt bílé tenisky /dodány jiné, než byly objednané a zaplacené/ Zaplaceno 16.4.2020 dodáno 26.6.2020
Okamžitá odpověď, kam zaslat chybně dodané zboží, poté obratem poslat zpět zákazníkovi uhrazenou částku. Tedy běžný postup!
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Společnost není povinna vrátit peněžní prostředky dříve, nežli spotřebitelka prokáže, že jí zboží odeslala. Společnost však musí poskytnout spotřebitelce součinnost pro to, aby mohla zboží vrátit, má tedy uvádět adresu, na kterou je třeba zboží vrátit.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.