Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#43452FashionFashion.cz JAK UPLATNIT REKLAMACI?JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před 5 lety

Hana Kábrtová

Znění stížnosti

Znění stížnosti
1) na stránkách není přehledně uvedená adresa, kam je možné vrátit zboží v zákonné lhůtě!

2) na dotaz emailem k možnosti vrácení zboží opakovaně nikdo nereaguje, telefonicky se nelze spojit!

3) po hledání v nepřehledném obchodním sdělení lze najít info , že zboží lze vrátit, ale předem je třeba si vrácení domluvit emailem - na ten, ale nikdo opět nereaguje!

4) po dalším pátrání lze najít formulář pro vrácení zboží, kde ale není uvedena přesná adresa kam zboží poslat.

5) při snaze napsat recenzi na stránky tohoto eshopu to není možné! Odkaz je neplatný a tedy nemohu objektivně napsat svoji zkušenost a varovat ostatní kupující.


Produkt

Produkt bílé tenisky /dodány jiné, než byly objednané a zaplacené/ Zaplaceno 16.4.2020 dodáno 26.6.2020


Požadované řešení

Okamžitá odpověď, kam zaslat chybně dodané zboží, poté obratem poslat zpět zákazníkovi uhrazenou částku. Tedy běžný postup!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 18:45, před 4 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Společnost není povinna vrátit peněžní prostředky dříve, nežli spotřebitelka prokáže, že jí zboží odeslala. Společnost však musí poskytnout spotřebitelce součinnost pro to, aby mohla zboží vrátit, má tedy uvádět adresu, na kterou je třeba zboží vrátit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 23:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.