Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43453PLATFORM ENERGY s.r.o. jednající pod jménem skupiny ČEZ !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před 5 lety

Jana Kohoutková

Znění stížnosti

Dnes 30.6.2020 jsem obdržela SMS od kurýrní a přepravní společnosti MUFF ve znění: MUFF, prevzali jsme si Vasi zasilku 10118-299-19829-91910(CC028596, Kaplirova 25901, 25901 Votice) od Platform Energy s.r.o. a budeme ji dorucovat v nasledujicich pracovnich dnech. Komunikovat s nami muzete odpovedi na tuto SMS nebo na e-mailu info@muff.cz. Vice info na www.muff.cz. Vas MUFF Racing Team.
K tomu musím dodat, že minulý týden mě kontaktoval telefonicky pracovník zastupující skupinu ČEZ s údajnou nabídkou o účasti v soutěži o zlevnění dodávky elektřiny a plynu. Tuto nabídku jsem přijala, jelikož jsem byla přesvědčena, že se jedná o soutěž skupiny ČEZ. Po doručení dnešní SMS zprávy a zjištění, že smlouvu odeslala firma Platform Energy s.r.o., okamžitě jsem telefonicky kontaktovala zákaznické centrum skupiny ČEZ, kde mi bylo sděleno, že u nich žádná soutěž tohoto rázu neprobíhá! Dále jsem zrušila doručení zásilky u společnosti MUFF, kde mi bylo vyhověno a emailem zaslala stížnost do firmy PLATFORM ENERGY s.r.o., kde nikdo nereaguje.
Proto si stěžuji na podvodné jednání firmy PLATFORM ENERGY s.r.o. a jsem velmi ráda, že jsem těmto podvodníkům nenaletěla!


Produkt

Energetická soutěž o zlevnění dodávky elektřiny a plynu údajně od skupiny ČEZ


Požadované řešení

Vymazat mé kontaktní údaje z databáze firmy PLATFORM ENERGY s.r.o., aby mě již nikdy nemohli otravovat s podvodnými nabídkami!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 18:00, před 4 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud uvádí nepravdivé udaje, v tomto případě o tom, s kým spotřebitelka smlouvu uzavírá, dopouští se klamavého konání, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost přihlášky, neboť byla druhou stranou uvedena v omyl o rozhodující okolnosti.

Nevíme, jak přesně proběhl telefonický hovor, který spotřebitelka popisuje, zda při něm došlo k distančnímu uzavření smlouvy. Ačkoliv se domníváme, že uzavření smlouvy v omylu je v tomto případě neplatné, z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebitelce zaslat společností i odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena po telefonu, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Odstoupení od smlouvy ze zákonných důvodů není možné (dle ustálené judikatury Nejvyššího soudu ČR) sankcionovat, neboť se jedná o nepřípustné sankcionování výkonu práva.

Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby společnosti zaslala písemně, doporučeně a s dodejkou odstoupení od smlouvy a žádost o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

V případě že by došlo ke sporu se společností, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.