Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4346Neuznani voucheru na zakrok v cene 5000,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2014, před 10 lety

Silvie Bartoňova

Znění stížnosti

Tento voucher opravňuje držitele k využití této nabídky:
Ošetření botoxem - vyhlazení vrásek nebo odstranění pocení! Špičková klinika estetické medicíny Mediestetik!
1 x 4 varianta - CELÝ OBLIČEJ tzn glabela,čelo,oči (50 u.)
Kde voucher využít:
MEDIESTETIK – Estetická dermatologie
Adresa: Senovážné nám. 23, Praha 1
Rezervační system: Tel: 242 242 242, mail: info@mediest.cz
Na vybrané ošetření je nutné zakoupit příslušný počet voucheru
v květnu jsem si zakoupila voucher na kosmetický zákrok v hodnotě 5000,- v Mediestetic v Praze a když jsem se chtěla objednat bylo mi řečeno že peníze, které jsem v květnu společnosti Spojka Group s.r.o zaplatila firme Mediestetik nedorazily.A proto mi zákrok nemohou provést
Bartoňová Silvie


Produkt

aplikace botoxu - partie čelo+glabela+okolí očí v centru Mediestetik v Praze


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz v plné vyši 5000,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 08:43, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu.
Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, pokud byla smlouva uzavřena přímo s ním, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek zaplatit za službu splnil poukázáním částky slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 12:39, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.