Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 30.6 v 16:55 jsem se na pokladně nádraží hostivař dotazoval na cestu do stanice senohraby, mel jsem listek koupený na internetových stránkách cd. pani me řekla ze vlak v 17:02 jede jen do stráncic tam si přestoupim, at pockam na nástupišti. jenže ten další vlak ve stráncicich nestaví, to je lrvni problém ... ale protože ve stráncicich je na nádraží asi nějaký hodně hloupý člověk tak pouští do rozhasu informace o vlaku, vzdy v době když přijíždí vlak a tak není nic slyšet, zejmena když nedoslycham, a tak me i druhý vlak který jel z prvního nástupiště a ne z druhého jak me paní mylne informovala a na to na nástupišti neslysel, zase ujel, jsem blbec co nečte jízdní řády dopodrobna, ale služby cd stoji za prd ...
proškolit personál
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/