Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43460Podání špatné informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před 5 lety

petr hajek

Znění stížnosti

dne 30.6 v 16:55 jsem se na pokladně nádraží hostivař dotazoval na cestu do stanice senohraby, mel jsem listek koupený na internetových stránkách cd. pani me řekla ze vlak v 17:02 jede jen do stráncic tam si přestoupim, at pockam na nástupišti. jenže ten další vlak ve stráncicich nestaví, to je lrvni problém ... ale protože ve stráncicich je na nádraží asi nějaký hodně hloupý člověk tak pouští do rozhasu informace o vlaku, vzdy v době když přijíždí vlak a tak není nic slyšet, zejmena když nedoslycham, a tak me i druhý vlak který jel z prvního nástupiště a ne z druhého jak me paní mylne informovala a na to na nástupišti neslysel, zase ujel, jsem blbec co nečte jízdní řády dopodrobna, ale služby cd stoji za prd ...


Požadované řešení

proškolit personál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 11:58, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.