Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43472Neoprávněné odsouhlasení se službou mobile4fun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2020, před 5 lety

Jan Wimmer

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás také se stížností na společnost mobile4fun.mobi která mi neoprávněně poslala do sms předplatné na jejich služby, kde pak od O2 mi přišlo mé odsouhlasení platby 99Kč týdně, což jsem si já neobjednával, ani neodsouhlasil. V SMSce byla možnost na zrušení, tam jsem to zrušil a přišlo mi od nich, že je předplatné mobile4fun zrušené, jen si nejsem jist, zda tak učinili, když je to podivná služba. Děkuji za pomoc


Produkt

Ani nevím, čeho se tato služba týká, nikdy jsem si nic takového neobjednával.


Požadované řešení

Chtěl bych mít jistotu, že nic nebudu platit. Děkuji a třeba další stížnost pomůže i jiným.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 10:12, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem. Preventivně lze také zablokovat u operátora tzv. prémiové SMS, kterými se tento druh plateb uskutečňuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 12:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.