Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.9.2014 jsem si ojednal lešení, s tím, že mi bude doručeno hned druhý den, tedy 12.9.2014.
Celý den jsem doma čekal na zásilku, až jsem se šel večer podívat do schránky a zjistil, že už u nás byl.
Ve schránce jsem měl lístek Oznámení o zásilce ze dne 12.9.2014 v 13:55. - byl to pátek, tak mi bylo jasné že mi jen hodil lístek do schránky a pospíchal domů, aby nemusel 300kg lešení vykládat. Nezazvonil na zvonek, který je hned vedle schránky kam házel lístek a ještě je bílý na tmavě hnědém plotě. Ani nevolal na mobil.
Dost jsem to lešení potřeboval, musel jsem na víkend rušit dělníky a ojednávat na jiný termín.
Volal jsem na číslo, které u toho bylo napsané. 6052,,,,, a tam mi řekl, že s tím nic neudělá, že je jen dispečer, že mi zásilku přivezou další pracovní den, tedy až v pondělí 15.9.2014.
Jenže v pondělí od rána volám na dispečink, tam nějaká paní, že si musim zavolat řidičovi, že mi pošle číslo SMSkou. Na telefoním čísle 7747,,,,, se mi ozval řidič, který prý má naloženou Sodu do Polska, že on určitě k nám nejede.
Tak volám znovu na dispečink, tam se omlouvá, že mi dala špatný číslo, tak mi nadiktovala jiné 7747,,,,,. Tam mi řidič řekl, že jede někam jinám a že to určitě ke mě nestíhá a nemá to ani naložené.
Tak volám znovu na dispečink a ona že se na to podívá a pak mi zavolá.
Po hodině mi zavolala, že to dnes nedovezou, že až zítra.
Naštěstí to druhý den v úterý 16.9.2014 přivezli, ale co mě to stálo času a telefonování a to nepočítám ten účet za telefon.
Sešlěhat bičem dispečery a řidiče.
|
Tweet |
Dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.