Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 30.6.2020 okolo půl desáté dopoledne v Rožnově pod Radhoštěm,automat vydal lístek za jednu vrácenou basů i když byly vráceny dvě,personál odmítal jakouliv spolupráci na řešení problémů,byl přítomen svědek,nabízela se možnost podívat se na kamerový system a hlavně za automatem musely být dvě basy,což ovšem personál odmítal a nedopustil ani vizuální kontrolu na požadavek poškozeného.prodavacka která byla první e kterou se záležitost řešila si zřejmě chtěla prividelat.
Omluva a vrácení peněz.
|
Tweet |
Podle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinen ochuzenému vydat, oč se obohatil (tzv. bezdůvodné obohacení). Bezdůvodně se obohatí zvláště ten, kdo získá majetkový prospěch plněním bez právního důvodu, plněním z právního důvodu, který odpadl, protiprávním užitím cizí hodnoty nebo tím, že za něho bylo plněno, co měl po právu plnit sám.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.