Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43483Hlášení placení kartou předem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2020, před 5 lety

Anastasia Karabická

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem šla k okénku nakoupit jízdenku na vlak, z Brna do Modřic. Přišla jsem, řekla jsem že chci jízdenku, paní řekla 27 Kč a já ji hned řekla že budu platit kartou.

Paní okamžitě na mě začala hulákat, že platbu kartou mám hlásit předem. Začala pořvávat, vysokým hlasem, že jsou všude nápisy a že už to dávno mohla tisknout nebo co - asi tu jízdenku. Že automaticky mačká nějaké tlačítko když ji to nenahlásím.

Prosím? Za prvé, když jdu koupit něco tak si nečtu nápisy všude možně, za druhé - tohle není moje povinnost něco nahlašovat. Až po zjištění ceny za jízdenku se můžu rozhodnout sama, čím budu platit. Navíc jsem ani nevěděla, kolik taková jízdenka stojí. Takže rozhodně nemůžu hlásit nic předem, když mám v ruce 25 Kč ale nestačilo to.

Tohle mě jen utvrzuje, že nic nahlašovat nebudu ani v budoucnu, protože moje právo je platit čím chci. Měli byste to možná dát vědět paním na přepážkách, protože říct to slušně je jedna věc ale řvát na mě jak psa, když chci zaplatit jízdenku? Paní na mě ještě drze vykřikla NASHLEDANOU, šlo vidět, že jsem ji svoji platbou opravdu naštvala.

S pozdravem

Anastasia


Požadované řešení

Naučit vaše paní chovat se slušně nebo opustit od nápadu něco nahlašovat předem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 13:54, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.