Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Poslední zakoupené maso na tatarák (29.6. Plzeń - Doudlevecká) bylo velmi špatné kvality!!! Maso obsahovalo velké množství šlach a tvrdých chrupavek, které do tohoto typu masa opravdu nepatří. Po snědení takto připraveného masa jsme měl zuby plné "bílých provazků" - šlach. Některé kousky bylo nutné vyplivnout. Odporné. Hnus. Nikdy více!
Tak jak jsem všem v okolí doporučoval zakoupení tohoto produktu, tak bych se nyní bohužel velmi styděl a i sám budu velmi zvažovat další zakoupení.
S pozdravem
Petr Lácha, pravidelný konzument
ps.: pokud by jste měli produkt více kvalit, určitě bych sáhnul po tom nejdražším!
bohužel nemám - 29.6. Plzeń - Doudlevecká - maso na tatarák (vakuově baleno)
Mít možnost opět zakoupit kvalitní zboží!!
(jedná se o první stížnost kterou jsem kdy napsal)
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Dobrý den, pane Láchu,
mrzí nás, že jste si na tataráku nepochutnal a rádi podnět k prověření předáme i kolegům. Abychom jej mohli postoupit, potřebujeme ovšem bližší informace o konkrétním balení jako EAN čárový kód, číslo šarže s datem spotřeby a prodejnu, kde byl výrobek koupen. Bez těchto údajů není možné cokoliv prošetřit a zjednat případnou nápravu.
Pokud by se tedy situace měla opakovat, prosíme o doplnění právě těchto údajů. Rádi se následně budeme stížností podrobně zabývat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.