Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43485Maso na tatarák

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Petr Lácha

Znění stížnosti

Poslední zakoupené maso na tatarák (29.6. Plzeń - Doudlevecká) bylo velmi špatné kvality!!! Maso obsahovalo velké množství šlach a tvrdých chrupavek, které do tohoto typu masa opravdu nepatří. Po snědení takto připraveného masa jsme měl zuby plné "bílých provazků" - šlach. Některé kousky bylo nutné vyplivnout. Odporné. Hnus. Nikdy více!
Tak jak jsem všem v okolí doporučoval zakoupení tohoto produktu, tak bych se nyní bohužel velmi styděl a i sám budu velmi zvažovat další zakoupení.

S pozdravem

Petr Lácha, pravidelný konzument


ps.: pokud by jste měli produkt více kvalit, určitě bych sáhnul po tom nejdražším!


Produkt

bohužel nemám - 29.6. Plzeń - Doudlevecká - maso na tatarák (vakuově baleno)


Požadované řešení

Mít možnost opět zakoupit kvalitní zboží!!

(jedná se o první stížnost kterou jsem kdy napsal)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:46, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2020 20:08, před 4 lety

Dobrý den, pane Láchu,

mrzí nás, že jste si na tataráku nepochutnal a rádi podnět k prověření předáme i kolegům. Abychom jej mohli postoupit, potřebujeme ovšem bližší informace o konkrétním balení jako EAN čárový kód, číslo šarže s datem spotřeby a prodejnu, kde byl výrobek koupen. Bez těchto údajů není možné cokoliv prošetřit a zjednat případnou nápravu.

Pokud by se tedy situace měla opakovat, prosíme o doplnění právě těchto údajů. Rádi se následně budeme stížností podrobně zabývat.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 13:14, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2020 16:55, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.