Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Já p.P. R. (jméno spotřebitele),tímto aktem žádám okamžitě zrušení registrace v seznamce. Došlo v prosinci 2019 - k omylu,bohužel "naše podívání/kolegovo " bylo draze vykoupeno částkou: přes 2.2oo kč. přesná částka je výpise KB Most - můj účet...2. A vaší platbu jsme reklamovali,že došlo k omylu a má osoba,si nezakoupila "žádnou službu" ani žádnou službu nevyžaduje na dále !!!Písemně jsme přidali v bance KB MOst - vyjádření a požadujeme částku/celou vrátit!!!od vás.
P. R. (jméno spotřebitele),dne: 2.7.2020 10 53 hod. /ČR.-Most - přes vaše stránky/podáno písemné vyjádření/žádost o zrušení registrace a další spolupráce !!!
seznamka B2
Řešení jsme již navrhli - navrátit peníze zpět na náš účet!!! ...a žádáme "žádné" finty!!! Transparentně jsme napsali požadavek + (KB MOst - písemné - napadení provedené inkasní platby!!!)... a ukončení veškerých povinností,vztahující se na mou osobu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebiteli doporučujeme daný závazek písemně vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.