Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43488Neúplné informace o záslice v trasování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Radek Domanský

Znění stížnosti

Dobrý den , chtěl bych tímto upozornit na neúplné informace v trasování zásilky. Můj příklad, byl mi poslán balík o váze více než 30kg Rakouskou poštou v době trvání 17 dní se pohyboval na Rakouské straně bez poškození a potom na České straně PPL se stačil během dvou dnů poškodit jak balení tak i obsah Rakouská strana mne dokonce informovala o poškození a znovu zabalení a kontrole obsahu v balíku a PPL nic jenomže mi balík nedoručí v daném termínu. Balík byl viditelně označen zn. křehké několikrát, neklopit několikrát, byla vyznačena a textově popsána madla atd...


Produkt

V balíku byl HIFI zesilovač za více než 17 000Kč


Požadované řešení

Byl bych rád za pravdivé a skutečné informace v trasování jako má Rakouská pošta. Nakonec na základě trasování z Rakouské strany jsem zavolal operátorce a dozvěděl jsem se že balík byl doopravdy poškozen a že probíhá ohledání obsahu či není nijak poškozen a byl, to mi nebylo sděleno, bylo mi řečeno že k tomu nemá operátorka přístup jestli je nebo není zboží poškozeno a že se nemám bát ze se balík přebalí a bude mi doručen. Po doručení zásilky jsem balík otevřel a bohužel se moje očekávání naplnilo zesilovač byl velmi poškozen zřejmě z neopatrné manipulace, stane se ale PPL by doopravdy měla do předu informovat o této nehodě v trasování zásilky jako Rakouská strana, o nic víc mi nejde. Bylo mi doporučeno abych balík z poškozeným HIFI komponentem zaslal PPLkou zpět na naši pobočku a tam že se rozhodne jestli balík byl řádně zabalen od dodavatele či ne a s tím další tahanice a případné nepříjemné čekání na verdikt atd... a v tomto případě jsem se tohoto vzdal hlavně kvůli znovu více poškození tohoto HIFI KOMPONENTU. Závěrem doopravdy jen chci být pravdivě informován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 14:27, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 23:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.