Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43489Luncheonmeat retro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Miroslav Tomas

Znění stížnosti

Dobrý den. 1.6. 2020 jsem si zakoupil ve vaší provozovně v Trutnově konzervu Luncheonmeatu v provedení retro. Naivně jsem se domníval, že bude obsahovat Lunchmaet jako kdysi. To znamená, že bude vyroben z masa. Ještě jste mě v tom utvrdili nápisem na plechovce, že obsahuje 80% masa. Už po otevření plechovky mi přišlo zvláštní, že obsah nevoní tak jak by spotřebitel u masové konzervy očekával. Po ochutnání té podivné šlichty podobné paštice (nechci urážet paštiky, ty mají alespoň chuť)jsem pochopil, že se návrat ke kvalitě retro určitě nekoná. Připomíná mi 20cátá léta kdy jsme byli nuceni jíst různé náhražky a umělé hmoty, které tehdejší potraviny výrobci štědře dochucovali. Takže nepochopím, jak jste mohli zařadit do jinak dobrého sortimentu takovýhle humus.To se u vás nezabýváte kvalitou potravin, které hodláte nabízet? Velmi jste u mně ztratili na ceně. A vězte, že se svým zážitkem pochlubím i na sociálních sítích.


Produkt

Luncheonmeat retro


Požadované řešení

Ukončit s dodavatelem spolupráci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 15:48, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2020 20:00, před 4 lety

Dobrý den, pane Tomáši,
mrzí nás, že Vám výrobek nechutná a prosím reklamujte jej v nejbližší prodejně Lidl. Dostanete své peníze zpět i bez předložené účtenky.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2020 22:07, před 4 lety


Miroslav Tomas

Dobrý den společnosti Lidl. Velmi mne mrzí, že nedokážete ani opsat správně mé jméno. Ale co se divím, když dokážete pod názvem "Retro" nabízet takové šmejdy a ještě se ohleduplně vyjádřit v tom znění " že mi váš výrobek nechutná" Zkuste si někdy ochutnat ty lahůdky, kterými nás zkoušíte oblažit a pak mi dejte vědět jak jste si pochutnali.

Hezký den
Miroslav Tomas

P.S.
Ještě mám doma "Retro" vepřovou konzervu ze stejného nákupu ale bojím se ji otevřít aby to nebylo stejné jako ten Lunchmeat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 12:01, před 4 lety

V případě další konzervy máme za to, že je rovněž možné věc řešit prostřednictvím prodejny Lidl. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Pak poprosíme o přeřazení na nás, abychom mohli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2020 13:08, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 16:06, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.