Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. 1.6. 2020 jsem si zakoupil ve vaší provozovně v Trutnově konzervu Luncheonmeatu v provedení retro. Naivně jsem se domníval, že bude obsahovat Lunchmaet jako kdysi. To znamená, že bude vyroben z masa. Ještě jste mě v tom utvrdili nápisem na plechovce, že obsahuje 80% masa. Už po otevření plechovky mi přišlo zvláštní, že obsah nevoní tak jak by spotřebitel u masové konzervy očekával. Po ochutnání té podivné šlichty podobné paštice (nechci urážet paštiky, ty mají alespoň chuť)jsem pochopil, že se návrat ke kvalitě retro určitě nekoná. Připomíná mi 20cátá léta kdy jsme byli nuceni jíst různé náhražky a umělé hmoty, které tehdejší potraviny výrobci štědře dochucovali. Takže nepochopím, jak jste mohli zařadit do jinak dobrého sortimentu takovýhle humus.To se u vás nezabýváte kvalitou potravin, které hodláte nabízet? Velmi jste u mně ztratili na ceně. A vězte, že se svým zážitkem pochlubím i na sociálních sítích.
Luncheonmeat retro
Ukončit s dodavatelem spolupráci.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Tomáši,
mrzí nás, že Vám výrobek nechutná a prosím reklamujte jej v nejbližší prodejně Lidl. Dostanete své peníze zpět i bez předložené účtenky.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den společnosti Lidl. Velmi mne mrzí, že nedokážete ani opsat správně mé jméno. Ale co se divím, když dokážete pod názvem "Retro" nabízet takové šmejdy a ještě se ohleduplně vyjádřit v tom znění " že mi váš výrobek nechutná" Zkuste si někdy ochutnat ty lahůdky, kterými nás zkoušíte oblažit a pak mi dejte vědět jak jste si pochutnali.
Hezký den
Miroslav Tomas
P.S.
Ještě mám doma "Retro" vepřovou konzervu ze stejného nákupu ale bojím se ji otevřít aby to nebylo stejné jako ten Lunchmeat.
V případě další konzervy máme za to, že je rovněž možné věc řešit prostřednictvím prodejny Lidl. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Pak poprosíme o přeřazení na nás, abychom mohli stížnost uzavřít.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.