Společnost


MojeRC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43490Neuznaná reklamace a nevrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

J. FLegr

Znění stížnosti

5. prosince 2019 jsem zakoupil 2x RC model auta 1:12 Monster Truck CHALLENGER, 2WD, 2.4GHz, po pár jízdách našich děti jsme zjistili, že jeden model jezdí kratší dobu než druhý. Přeměřením jsem zjistil, že jeden článek vykazuje menší napětí než ostatní tři. 6.12. jsem zásilku přebíral.

21.4. 2020 jsem se tedy rozhodl obrátit na prodejce mojerc.cz s dotazem jak dlouho je poskytována záruka na baterie. Po vzájemné komunikaci mi vystavili obratem reklamačního asistenta ze zásilkovny a já ho následující den s průvodním dopisem odeslal zpět (22.4.2020). Podle záznamů ze zásilkovy dorazil akumulátor zpět 28.4.2020.

Do 25.5. jsem nedostal žádnou odpověď na mou reklamaci, proto jsem jim poslal email s dotazem.

26.5.2020 jsem dostal odpověď, že mi údajně odpovídali na můj email, že byla reklamace zamítnuta:
"Neuznáno externím dodavatelem. Vyjádření podbitá baterie..Na akumulátor je poskytována záruka dle zákona kryjící výrobní vady nového akumulátoru.Vzhledem k tomu,že správný postup při nabíjení a vybíjení a skladování je kriticky duležitý,a výrobce- dovozce přitom nemají žádnou kontrolu nad tím,jak jsou baterie uživatelem provozovány,nemohou garantovat přesný počet cyklu,který baterie během své životnosti dosáhne.Na opotřebení zpusobení běžným užíváním,nesprávným zacházením se záruka nevztahuje.Produkt má dvouletou záruku na defekt materialu a mechanické zpracování. Všechny s tím související poškození jsou z nároku vyloučeny.-Reklamace neuznána."

Na email mi žádný výsledek reklamace nedorazil. Následný den (27.) jsem se tedy domáhal upřesnění, kdy mi emial posílali a jak naložili s reklamovaným akumulátorem, že ani ten mi nevrátili.

28.5.2020 mi přišla odpověď pouze s informací, že baterie nedorazila od dodavatele a že jí zašlou zpět až dorazí.

12.6.2020 jsem se opět dotázal co je s mou baterii, že stále nedorazila. Odpovědí bylo, že se omlouvají, že jí stále od dodavatele ze servisu nemají.

Proto jsem se na vás obrátil se stížností a zároveń jsem se chtěl zeptat:
- zda zamítnutí reklamace z 26.5.2020 je dostatečně odůvodněná a správná. Podle mého to pak znamená, že zákazník nemá žádnou možnost ochrany před vadným akumulátorem. A to ani během 6 měsíční doby po nákupu. Při mém měření dva články ze tří byly v pořádku.

- a do jaké doby je prodejce povinen reklamovanou věc vrátit, zatím čekám přes měsíc a nic, pro mě je tímto reklamace pořád neuzavřená.


Produkt

Baterie k modelu: RC auto 1:12 Monster Truck CHALLENGER, 2WD, 2.4GHz ( 54628 ) , https://www.mojerc.cz/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_category_id=827&virtuemart_product_id=109653&Itemid=435, baterie: https://www.mojerc.cz/ftk-mt12-033-baterie-li-ion-9-6v-800mah-mt12-neo_p134747


Požadované řešení

Prošetření reklamace a výměna baterie za novou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 23:19, před 4 lety

V řešeném případě nebyla reklamace ze strany prodávajícího vyřízena včas. Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V této lhůtě měl prodávající vrátit nazpět reklamovanou baterii. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 13:23, před 4 lety

Dobrý den,

reklamace baterií byla v první fází zamítnuta zahraničním dodavatelským servisem. Abychom Vám vyšli vstříc a dospěli k lepšímu řešení, zaslali jsme tyto baterie znovu s další várkou k opětovné reklamaci, kde jsme trvali na řádném proměření baterií. Tato reklamace již byla uznána a baterie vyměněny za nové, které očekáváme v nejbližsí době. Bohužel vzhledem k situaci ohledně COVIDU-19 docházelo a dochází k větším časovým prodlevám u reklamací, které se zasílají do zahraničních servisů.
Tyto baterie Vám budou odeslány, ale pokud se rozhodnete využít nějakou z možností výše, tak nás prosím informujte.

tým MojeRC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2020 23:15, před 4 lety


J. FLegr

Hodnocení:

Komentář: Využil jsem dořešení reklamace a nebylo třeba odstupovat od smlouvy.

dTestu děkuji za pomoc s radou a řešením a obchodu MojeRC.cz děkuji za dořešení reklamace, budu se těšit na další spolupráci.