Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43491Nepřijatelné chování doručovatelky k zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Jiří Tucauer

Znění stížnosti

Po naší dlouhodobé toleranci k náročnosti práce doručovatelek obecně ,UPLATŃUJEME STÍŽNOST na jednání a chování doručovatelky / ne řidičky/ k zákazníkovi v obci Neratov čp. 4E.ing Tucauer Jiří
Naší stížnost odůvodňuji : dlouhodobé neobdržení výpisu SIPO
vyúčtování ČEZ /kopie s dodatkem ČEZ věc pošty /
doručování naší pošty na jinou adresu /4E na 4 /
v naší schránce pošta sousedů a další
až do této chvíle jsme byli tolerantní a komunikativní ,ovlivněni příjemným chováním předchozích osádek,současné urgence zásilek byly prováděny při náhodným setkaní v terénu ,ALE..poslední doručení minulý týden / kopie ČEZ / bylo vrcholem vulgarity , arogance , ponižování vzdělaných lidí a hlavně poškozením dobrého jména České Pošty a znehodnocování práce ostatních Vašich zaměstnanců. CITUJI:doručovatelka / ne řidička/ sedící v autě a řvoucí na zákazníka: kde jste tak dlouho , Vaše jméno si už pamatuji, když nás 2x týdně zastavujete
snad se umíte podepsat a další....
výsledek je náš odchod od České pošty a přechod na elektronickou komunikaci .
Je na Vašem zvážení sjednání nápravy.


Požadované řešení

Je na Vašem zvážení sjednání nápravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 16:55, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.