Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes byla prodána synovi s ISIC kartou jízdenka pro důchodce. Vzhledem j tomu, že chtěl studentskou na pokladně, tak si o ni i řekl,došlo k pochybení na straně pokladní. My bychom to vcelku neřešili,jsme jen lidé a každý se může splést. Bohužel chování průvodčího bylo opravdu vrchol. Očekávala bych, že to nebude řešit anebo se omluví za pochybení na straně ČD. Jaké bylo mé překvapení, když mi syn volal, že dostal vynadáno s tím že je povinen si zkontrolovat , zda pokladní udělala svou práci,za kterou je placená, správně ? Zajímavý pan průvodčí. Tímto podávám oficiální stížnost. Jízdenka byla zakoupena v Pardubicích a jednalo se o vlak ve 13,03 do Liberce.
Omluva a volná jízdenka.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/