Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43494Neúplná jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Hana Hrachovcová

Znění stížnosti

Dnes, 2.7 jsem si šla koupit jízdenku směr Plzeň - České Budějovice a zpátky. Odjezd v 10:03. Těšila jsem se na výlet. Paní pokladní byla milá a nabídla mi lepší variantu jízdenky, Plzeň - Nepomuk a zpátky a Jihočeský region. Souhlasila jsem. Ve vlaku mi průvodčí položil arogantní otázku, za co jako pojedu mezi Nepomukem a Horažďovicemi. Nechápala jsem a tak pokračoval, že cestu mezi Nepomukem a Horažďovicemi nemám zaplacenou a co s tím budu dělat. Bylo mi trapně, řekla jsem, že si to doplatím. Ve vlaku byla ještě jedna paní se stejnou jízdenkou. A tak jsme si obě vyslechly o tom, jak Plzeň ČB za služby neplatí a jak si musíme v ČB dat jízdenky do pořádku, o revizorech ve vlaku a o tom, že takto cestovat je porušení jizdnich pravidel. Připadala jsem si jako černý pasažér, který chce České dráhy okrást. V CB jsem chtěla vyměnit jízdenku Nepomuk-Plzen za Horažďovice-Plzen a pokladní mi řekla,že už jsem ten den nekolikatá, a že nevyměni. Tak jsem chtěla jízdenku Horazdovice-Nepomuk a tu mi dát nechtěla, že takto to nejde a ať jdu ke kegyni, že s tím nechce mít nic společného. Kolegyně nás hovor slyšela a také mi jízdenku odmítla dat. Tak jsem řekla, ať mi dá jízdenku Horazdovice-Plzen a tu mi až se značným komentářem dala. Jsem celkově zklamaná, zaplatila jsem o lístek navíc, setkala jsem se s arogantním přístupem a neochotou a celá cesta se mi proměnila v jeden hodně nepříjemný zážitek. S pozdravem Hrachovcová Hana


Produkt

Jizdenka


Požadované řešení

Správná jízdenka, příjemný personál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 14:33, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.