Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,docela jsem zklamaný z Shell Okružní Brno.Jezdím tam docela často a asi tři týdny tam neteče teplá voda na záchodech a i prodavačkám za pokladnou.Docela mi přešla chuť si koupit něco k jidlu,jakpak si ženy umývají ruce když jdou ze záchodu prodávat.Jednou jsem zaslechl debatu pokladní venku když kouřila,že zatím voda nepojede, jelikož oprava bude drahá.Dle mého názoru na benzínce by teplá voda měla být k dispozici.Bednař
Dlouhá čekací doba na nápravu.
Oprava kotle na teplou vodu.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.