Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43499Teplá voda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Marek Bednař

Znění stížnosti

Dobrý den,docela jsem zklamaný z Shell Okružní Brno.Jezdím tam docela často a asi tři týdny tam neteče teplá voda na záchodech a i prodavačkám za pokladnou.Docela mi přešla chuť si koupit něco k jidlu,jakpak si ženy umývají ruce když jdou ze záchodu prodávat.Jednou jsem zaslechl debatu pokladní venku když kouřila,že zatím voda nepojede, jelikož oprava bude drahá.Dle mého názoru na benzínce by teplá voda měla být k dispozici.Bednař


Produkt

Dlouhá čekací doba na nápravu.


Požadované řešení

Oprava kotle na teplou vodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2020 14:32, před 5 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.