Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4350Neuznaná reklamace dovolené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Jan Slabý

Znění stížnosti

Smlouva uzavřena a záloha zaplacena v minulém roce.
Délka ubytování 7 dní (od neděle do neděle).
Typ ubytování noname
Způsob ubytování vybrán a zaplacen pokoj 2+2 (2 lůžka + 2 přistýlky).
Na místě však ubytování 2 pokoje 2+0 - (dovolená s malými dětmi je takto problematická hlavně bez této informace před odletem).

Check-in večer, druhý den jsem kontaktoval informační centrum kanceláře s reklamací. Delegátem přislíbeno, že se problémem budou zabývat (pondělí). Ve středu dotaz na stav řešení reklamace, bez řešení. V pátek sepsání reklamace a potvrzení reklamace delegátem na místě. Zároveň nabídnuto přestěhování (nesouhlasil jsem - 1 den do konce dovolené). Dále nabídnut výlet zdarma (odmítl jsem - 1 den před odletem).
Popis reklamace spolu s žádostí o návrh řešení uplatněno u cestovní kanceláře - reklamace zamítnuta (nebyly shledány důvody).
Cestovní kanceláři poslán druhý doporučený dopis s vyjádřením nesouhlasu s postupem řešení. Tato žádost opět zamítnuta (reklamační řízení ukončeno).


Produkt

Zájed Bulharsko - typ ubytování


Požadované řešení

Kredit na čerpání dalších případných služeb - dovolená, výlet v místě pobytu, ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 14:27, před 10 lety

CK odpovídá ze služby sjednané v cestovní smlouvě. Má-li zájezd vady a spotřebitel je vytkl bez zbytečného odkladu CK, má právo na přiměřenou slevu z ceny zájezdu. Existeci vad je nutné doložit. Jestliže po zahájení zájezdu cestovní kancelář neposkytla spotřebiteli služby cestovního ruchu nebo jejich podstatnou část řádně a včas, třebaže se k tomu cestovní smlouvou zavázala, byla povinná bez zbytečného odkladu a bezplatně provést taková opatření, aby mohl zájezd pokračovat. Jestliže tyto opatření zákazník nepřijal, měla cestovní kancelář bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka ale není právně závazná, jedná se o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.dtest.cz/clanek-1691/zdarma-vse-co-potrebujete-pro-reklamaci-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se poskynutí slevy soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 15:39, před 10 lety

Společnost ALEXANDRIA, spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.