Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 5.5. jsem si nechala instalovat kabelovou televizi včetně internetu. Se službami jsem nebyla vůbec spokojena, příjem je nekvalitní. Při telefonickém jednání mi bylo přislíbeno, že práce servisního technika bude bezplatná, což ovšem bylo posléze zrušeno paní G. Tento telefonát ze dne 4.6.2020 byl nahráván, takže by ho firma měla mít k dispozici.
Vzhledem k nesolidnímu a lživému jednání jsem následně poslala výpověď doporučeně. Fotokopii mé výpovědi mohu doložit.
Paní G. mě informovala, že mou výpověď skartovala, protože se domnívala že problém je vyřešen. Mé námitky odmítá a nutí mne znovu podat další výpověď.
Jsem stará paní (65 let) a potřebovala bych Vaši pomoc.
Děkuji a zdravím
--
Dana Vondrašová
instalace kabelové televize včetně internetu
Firma STAR nova musí uznat mou původní výpověď tak jak byla podána.
Stornovat fakturu 202001701 na tento měsíc.
Doručena firmě byla poštou dne 4.6.2020, podací číslo RR108931552CZ.
Mohu poskytnout mailovou korespondenci s firmou.
|
Tweet |
K reklamaci (§ 64 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích):
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Reklamace je bezplatná.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je tato povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovou uživatelkou, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
K ukončení smlouvy (zejm. § 63 odst. 1 písm. g) a p) zák. o elektronických komunikacích):
I pokud byla smlouva uzavřena na dobu určitou, lze ji ukončit před uplynutím období, na které byla sjednána. Výpovědní doba může být maximálně 30 dnů a za předčasné ukončení smí společnost požadovat jednu dvacetinu (5 %) součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nebo jednu dvacetinu součtu (5 %) minimálních sjednaných měsíčních plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Tento poplatek smí společnost požadovat pouze v případě, že k předčasnému ukončení smlouvy došlo do 3 měsíců od jejího uzavření. Po 3 měsících od uzavření smlouvy již nelze požadovat žádný poplatek. Na tom nic nemění ani to, že společnost smlouvu a podmínky dostupné na svém webu (http://www.starnova.cz/podpora/dokumenty/) neuvedla do souladu s novým zněním zákona o elektronických komunikacích, které je účinné od 1. dubna 2020 a které obsahuje mj. právě výrazné snížení poplatku za předčasné ukončení smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.