Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4351Zaměnstnankyně nás odmítla obsloužit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Klára Jirků

Znění stížnosti

Dobrý den,

v úterý 9. září v 16.15 hodin jsem šla s kamarádkou po nákupu v Tesco Zličín (AVION) ještě k pultu Informace-tabákové výrobky, kde jsme si rovněž chtěly něco zakoupit. Za pultem stála zaměstnankyně, před ním také, a povídaly si spolu. Zaměstnankyně před pultem vykládala něco o svém příteli, tak jsme chvíli počkaly, nicméně když se ani po nějaké chvíli nic nedělo a obě nás ignorovaly (i po tom co jsme slušně pozdravily, když jsme přišly). Tak jsem se zeptala ,,Můžete nás prosímvás obsloužit?", na to se na mě obrátila zaměstnankyně před pultem a začala na nás křičet, že ona si tam jako vyřizuje hlavní pracovní poměr. Na to jsem jí slušně odpověděla, že je zaměstnanec, a tak by teda měla její kolegyně za pultem obsloužit nás zákazníky. Paní za pultem se do toho vložila a taky po nás začala křičet, že nás obsluhovat nebude, protože v tuhle chvíli je tahle její kolegyně její zákaznice. Odmítla nás tedy obsloužit, tak jsme odešly. Byly obě velice arogantní a křičely, a bohužel to nebylo na tomto místě poprvé.


Požadované řešení

Požaduji, aby se zaměstnankyně u info pultu chovaly slušně a s úctou k zákazníkovi, což je naprostý základ.
Měly by dostat školení ohledně chování, a interní trest (důtku, finanční trest, apod.) za neobsloužení zákazníka a opakující se neochotu a aroganci!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 17:22, před 10 lety

Zaměstnananec v pracovním poměru jedná za společnost, která by tedy měla mít zájem na jeho slušném jednání se zákazníky. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost. Zaměstnanci mají často povinnost jednat dle etického kodexu vypracovaným zaměstnavatelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 12:49, před 10 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.