Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
v úterý 9. září v 16.15 hodin jsem šla s kamarádkou po nákupu v Tesco Zličín (AVION) ještě k pultu Informace-tabákové výrobky, kde jsme si rovněž chtěly něco zakoupit. Za pultem stála zaměstnankyně, před ním také, a povídaly si spolu. Zaměstnankyně před pultem vykládala něco o svém příteli, tak jsme chvíli počkaly, nicméně když se ani po nějaké chvíli nic nedělo a obě nás ignorovaly (i po tom co jsme slušně pozdravily, když jsme přišly). Tak jsem se zeptala ,,Můžete nás prosímvás obsloužit?", na to se na mě obrátila zaměstnankyně před pultem a začala na nás křičet, že ona si tam jako vyřizuje hlavní pracovní poměr. Na to jsem jí slušně odpověděla, že je zaměstnanec, a tak by teda měla její kolegyně za pultem obsloužit nás zákazníky. Paní za pultem se do toho vložila a taky po nás začala křičet, že nás obsluhovat nebude, protože v tuhle chvíli je tahle její kolegyně její zákaznice. Odmítla nás tedy obsloužit, tak jsme odešly. Byly obě velice arogantní a křičely, a bohužel to nebylo na tomto místě poprvé.
Požaduji, aby se zaměstnankyně u info pultu chovaly slušně a s úctou k zákazníkovi, což je naprostý základ.
Měly by dostat školení ohledně chování, a interní trest (důtku, finanční trest, apod.) za neobsloužení zákazníka a opakující se neochotu a aroganci!
|
Tweet |
Zaměstnananec v pracovním poměru jedná za společnost, která by tedy měla mít zájem na jeho slušném jednání se zákazníky. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost. Zaměstnanci mají často povinnost jednat dle etického kodexu vypracovaným zaměstnavatelem.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.