Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43511Zásilka nedoručena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2020, před 5 lety

Věra Vašíčková

Znění stížnosti

Dne 2.7.2020 mi měl být doručena zásilka od společnosti Goleto.Obdržela jsem email i SMS zprávu a vzhledem k tomu ,že jsem doma v pr.neschopnosti jsem i doma zůstala.Čekala jsem na doručení s telefonem u sebe,ale nic,nikdo nedojel a zásilku nedoručil.Volala jsem tedy na telefon uvedený v emailu,
protože řidič telefon nezdvihal a později již byl vypnutý.Dovoláním na číslo z emailu jsem zjistila,že milý řidič již je doma a zásilku dal na místní pobočku pošty.Takže jsem balík do ruky vyzvedávala na pobočce.Později mi přišel email s informací,že jsem nebyla zastižena doma,troufalé tvrzení,protože žádný lístek s upozorněním v mé schránce nebyl.Předpokládám ,že řidiči se již nechtělo a tak mě nechal čekat a zjišťovat co je s mou zásilkou.Jméno řidiče je Jakub Daňhel a spadá pod Svitavy v Pardubickém kraji.S pozdravem Vašíčková Věra ,Moravská Třebová


Produkt

zásilka číslo DR0057905587C


Požadované řešení

Prosím aspoň o to,aby řidič kterému se třeba již nechce doručovat aspoň zavolal na číslo ,které má k dispozici a domluvil se s adresátem.Jsme přece lidi a vše se dá lidsky řešit.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 16:46, před 4 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.