Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Již před více než měsícem (27.5.2020) jsem psala přes formulář na internetu lidl-shop, že chci reklamovat zboží. Akušroubovák Black&Decker. Od té doby jsem formulář vyplnovala ještě jednou (10.6.2020) a 3x urgovala přes infolinku, aby mi poslali email s informací, jak dál postupovat (mají to tak napsané na www stránkach). Vždy mi bylo jen sděleno, že můj vyplněný formulář postoupil na nějaké oddělení a že mi dají vědět. Do dnes žádná informace, kam zboží zaslat nepřišla. Jelikož se to táhne víc jak měsíc, chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Už jsem pořídila akušroubovák nový...
Akušroubovák Black&Decker BDAS36V
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uplatnila u prodávajícího reklamaci v souladu se smluvními podmínkami, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitelka má tak právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, jež prokazují, že se reklamaci pokoušela v souladu se smluvními podmínkami u prodávajícího uplatnit, avšak ze strany prodávajícího jí to nebylo umožněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Sochová,
součástí zásilky jsou také dokumenty k odstoupení od smlouvy včetně pokynů, jak při reklamaci postupovat.
Tyto informace najdete rovněž v Nejčastějších otázkách přímo na eshopu. Nutno dodat, že jste o způsobu reklamace a obchodních podmínkách byla srozuměna v posledním kroku objednávky a toto jste potvdila svým souhlasem.
Pro všechny případy zasíláme odkaz https://www.lidl-shop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Na eshopu máte psáno, že v případě reklamace se má vyplnit kontaktní formulář a pak ozve zákaznicky servis, jak dál postupovat. To se však nestalo. Když jsem pak několikrát volala na infolinku, abych zjistila, jak tedy postupovat dál, bylo mi sděleno, že mi obratem pošlou email. To se však nikdy nestalo, až tedy po podání stížnosti zde.