Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43514Nedoručitelná výpověd,nepřebírání doporučených dopisů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2020, před 5 lety

KAREL HOTÁREK

Znění stížnosti

Dobrý den,přes veškerou snahu nemohu doručit písemnou formu výpovědi firmě česká aukce s.r.o.přesto že jsem nepodepsal smlouvu jsem veden jako zákazník odběru plynu a elektřiny,nepodepsané formuláře mohu doložit,doporučená psaní s výpovědí nejsou přebírána,to mohu doložit také(poštovní potvrzení).Děkuji za případnou pomoc


Produkt

České aukce el.energie a zemního plynu a plná moc


Požadované řešení

Pomoc při ukončení smluv


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 20:16, před 4 lety

Zmaří-li vědomě druhá strana, příjemce výpovědi, dojití, platí, že řádně došla (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Byla-li výpověď zaslána na adresu určenou pro odstoupení od smlouvy, je účinná, i když si prodávající dopis nepřevzal. Je tedy nutné, aby si spotřebitel uschoval doklady od pošty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.