Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,přes veškerou snahu nemohu doručit písemnou formu výpovědi firmě česká aukce s.r.o.přesto že jsem nepodepsal smlouvu jsem veden jako zákazník odběru plynu a elektřiny,nepodepsané formuláře mohu doložit,doporučená psaní s výpovědí nejsou přebírána,to mohu doložit také(poštovní potvrzení).Děkuji za případnou pomoc
České aukce el.energie a zemního plynu a plná moc
Pomoc při ukončení smluv
|
Tweet |
Zmaří-li vědomě druhá strana, příjemce výpovědi, dojití, platí, že řádně došla (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Byla-li výpověď zaslána na adresu určenou pro odstoupení od smlouvy, je účinná, i když si prodávající dopis nepřevzal. Je tedy nutné, aby si spotřebitel uschoval doklady od pošty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.