Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupelnové studio v Benešově nechalo zaslat veliké skleněné dveře do sprchy 2x1m přes TopTrans, že mají tak velkou dodávku. Ve čtvrtek jí převzali a dnes měli dovézt. Od Benešova bydlíme cca 45km. Nepřišla ani sms ani nikdo nevolal. Když jsem zjišťovala tel.číslo na TopTrans, tak na netu je 725431925, ale číslo neexistuje! Musela jsem dohledat nějaké jiné, kde našli zásilku že je stále v Benešově, volám tam. Sdělila mi paní, že se to pánovi nevešlo do náklaďáku. Spustila jsem na paní, že to nemyslím na ní, ale že pán asi nemá koule na to, aby mi zavolal. TopTrans nedal vědět ani koupelnovému studiu! Což mi přijde jako slušný průser!není má vina, že si neumí přečíst velikost zboží a naplánovat tak závoz a co víc, že neumí zavolat!
Dveře do sprchového koutu 2x1m a zrcadlo 90x50cm
Představovala jsem si, že pán si dá přesčas a doveze mi zásilku nad rámec jeho pracovní doby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat (prodávající). Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem (prodávajícím) a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral zřejmě prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera (přepravce), pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitelka by tedy měla požadovat dodání zboží po prodávajícím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.