Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43520Nekomunikativnost a neexistující číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2020, před 5 lety

Renáta Škochová

Znění stížnosti

Koupelnové studio v Benešově nechalo zaslat veliké skleněné dveře do sprchy 2x1m přes TopTrans, že mají tak velkou dodávku. Ve čtvrtek jí převzali a dnes měli dovézt. Od Benešova bydlíme cca 45km. Nepřišla ani sms ani nikdo nevolal. Když jsem zjišťovala tel.číslo na TopTrans, tak na netu je 725431925, ale číslo neexistuje! Musela jsem dohledat nějaké jiné, kde našli zásilku že je stále v Benešově, volám tam. Sdělila mi paní, že se to pánovi nevešlo do náklaďáku. Spustila jsem na paní, že to nemyslím na ní, ale že pán asi nemá koule na to, aby mi zavolal. TopTrans nedal vědět ani koupelnovému studiu! Což mi přijde jako slušný průser!není má vina, že si neumí přečíst velikost zboží a naplánovat tak závoz a co víc, že neumí zavolat!


Produkt

Dveře do sprchového koutu 2x1m a zrcadlo 90x50cm


Požadované řešení

Představovala jsem si, že pán si dá přesčas a doveze mi zásilku nad rámec jeho pracovní doby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 14:38, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat (prodávající). Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem (prodávajícím) a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral zřejmě prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera (přepravce), pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitelka by tedy měla požadovat dodání zboží po prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.