Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dne 30.6.2020 jsem v dopoledních hodinách řešil nákup PC s montáží vybraných komponentů a přísl. Objednávka č. 422464379 . Doklad o zaplacení: faktura č.2204793393 - á 29 061.- Kč zaplaceno kartou téhož dne. I když byl požadavek na montáž komponentů a dodání funkčního zařízení, obdržel jsem 2.7.2020: monitor, holou skříň PC a požadované komponenty nezabudované.
Jednání s dodavatelem, obchodní podporou (Lenka Hartmanová) písemná odp. k ničemu nevede.
Jde o provozovnu v Praze 7, Jateční 33a.
Závěr: za úhradu Kč 29.061 Kč jsem majitelem 3 krabic bez možnosti PC provozovat.
Jiří Kubovec
Volkova 1131/3
198 00 Praha 1- Černý Most I
Jednání s prodávajícím p.M.Riečanem bylo podnětné. Vše vyřešeno. Potíže nastaly až po úhradě !
Uvedení zakoupeného do funkčního stavu a předvedení úpravy osobně.
|
Tweet |
Bylo-li součástí smlouvy i provedení služby (montáž zakoupeného zboží), je prodávající povinen tuto službu poskytnout. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba provedení montáže nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat provedení montáže ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající montáž neprovede, upozorní spotřebitel prodávajícího, že tak neučinil včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k provedení montáže (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající neprovede montáž ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od (celé) smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Kubovče,
velice se omlouvám za veškeré nepříjemnosti. Eviduji, že tato záležitost je již vyřízená vrácením peněz.
Pokud byste kdykoliv potřeboval s čímkoliv pomoci, obraťte se prosím na mne zde: https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315. Obratem pro Vás zajistím vše potřebné.
Přeji hezký den,
Andrea, péče o zákazníky, Alza.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.