Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#43522Stížnost na vadnou dodávku PC s přísl.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2020, před 5 lety

Jiří Kubovec

Znění stížnosti

Dne 30.6.2020 jsem v dopoledních hodinách řešil nákup PC s montáží vybraných komponentů a přísl. Objednávka č. 422464379 . Doklad o zaplacení: faktura č.2204793393 - á 29 061.- Kč zaplaceno kartou téhož dne. I když byl požadavek na montáž komponentů a dodání funkčního zařízení, obdržel jsem 2.7.2020: monitor, holou skříň PC a požadované komponenty nezabudované.
Jednání s dodavatelem, obchodní podporou (Lenka Hartmanová) písemná odp. k ničemu nevede.
Jde o provozovnu v Praze 7, Jateční 33a.
Závěr: za úhradu Kč 29.061 Kč jsem majitelem 3 krabic bez možnosti PC provozovat.

Jiří Kubovec
Volkova 1131/3
198 00 Praha 1- Černý Most I


Produkt

Jednání s prodávajícím p.M.Riečanem bylo podnětné. Vše vyřešeno. Potíže nastaly až po úhradě !


Požadované řešení

Uvedení zakoupeného do funkčního stavu a předvedení úpravy osobně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2020 10:18, před 4 lety

Bylo-li součástí smlouvy i provedení služby (montáž zakoupeného zboží), je prodávající povinen tuto službu poskytnout. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba provedení montáže nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat provedení montáže ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající montáž neprovede, upozorní spotřebitel prodávajícího, že tak neučinil včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k provedení montáže (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající neprovede montáž ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od (celé) smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2020 09:52, před 4 lety

Dobrý den, pane Kubovče,

velice se omlouvám za veškeré nepříjemnosti. Eviduji, že tato záležitost je již vyřízená vrácením peněz.

Pokud byste kdykoliv potřeboval s čímkoliv pomoci, obraťte se prosím na mne zde: https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315. Obratem pro Vás zajistím vše potřebné.

Přeji hezký den,
Andrea, péče o zákazníky, Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2020 22:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 12:25, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.