Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#43527Obsluha prodejny Kaufland Podbaba - úsek pultový prodej sýrů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2020, před 4 lety

Marie Hilmerová

Znění stížnosti

Dnes - 3.7.2020 jsem přišla koupit krájený horácký sýr.Obsluha v tu dobu
"přitáhla" v krabicích nebo lornách po podlaze různé sýry vcelku a ukládala
je do chladícího boxu. Po pár minutách čekání přišla s dotazem na moji
objednávku. K tomu jsem řekla, že bych si přála, až si vymění rukavice,
15 dkg krájeného horáckého sýru. Obsluha na mne dosti hrubě "vyjela"
z jakého důvodu by si měla vyměnit rukavice.Sdělila jsem, že vybalovala
zboží a navíc blízko podlahy a že nechci aby mně tou samou rukavicí ( bez
použití kleští nebo vidličky - to se v prodejně neužívá) nandavala sýr. Byla na mne velmi nepříjemná
až hrubá. Rukavice si šla "někam" vyměnit - nevím zda to vůbec provedla a pak s komentářem mne obsloužila. Snad jsem nepožadovala zvláště v této době něco hygienicky nadstandardního.
Obsluhu jsem ochotna identifikovat - je nepřehlédnutelná - má neonově
modrou ofinu viditelnou z podčepice.
Děkuji
Marie Hilmerová


Požadované řešení

poučit personál o hygieně při obsluze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 11:36, před 4 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2020 09:55, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:23, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.