Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes - 3.7.2020 jsem přišla koupit krájený horácký sýr.Obsluha v tu dobu
"přitáhla" v krabicích nebo lornách po podlaze různé sýry vcelku a ukládala
je do chladícího boxu. Po pár minutách čekání přišla s dotazem na moji
objednávku. K tomu jsem řekla, že bych si přála, až si vymění rukavice,
15 dkg krájeného horáckého sýru. Obsluha na mne dosti hrubě "vyjela"
z jakého důvodu by si měla vyměnit rukavice.Sdělila jsem, že vybalovala
zboží a navíc blízko podlahy a že nechci aby mně tou samou rukavicí ( bez
použití kleští nebo vidličky - to se v prodejně neužívá) nandavala sýr. Byla na mne velmi nepříjemná
až hrubá. Rukavice si šla "někam" vyměnit - nevím zda to vůbec provedla a pak s komentářem mne obsloužila. Snad jsem nepožadovala zvláště v této době něco hygienicky nadstandardního.
Obsluhu jsem ochotna identifikovat - je nepřehlédnutelná - má neonově
modrou ofinu viditelnou z podčepice.
Děkuji
Marie Hilmerová
poučit personál o hygieně při obsluze
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.