Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, u společnosti Huglo.cz jsem si objednala dámské volnočasové šaty Tug, velikosti XXL, žluté barvy, v hodnotě 557,- Kč, které měly být zaslány do zásilkovny v Bystřici u Benešova 257 51, Drogerie Dr. E. Beneše 115. Tyto šaty ve výše uvedené finanční hodnotě jsem dne 15. 6. 2020 uhradila prostřednictvím internetového bankovnictví, a to na účet: 2070835088/5500, pod VS:1116185. Potvrzovací email nepřišel, přesto jsem očekávala, že přijde později a zboží dorazí např. do týdne, ale zatím jsem se nedočkala. Pro vyřešení této nemilé záležitosti jsem dvakrát psala na jejich zákaznickou podporu,kde jsem uvedla všechny výše uvedené náležitosti. Společnost jsem požádala, aby mi navrátila finance, pokud již není zboží k dostání. Po druhé jsem již psala, že by bylo slušné odpovědět, že jejich jednání je neprofesionální a pofiderní, že čekám na odpověď a řešení. Také jsem napsala, že v případě mlčení, budu muset použít jisté právní kroky. Také jsem se osobně došla zeptat do zásilkovny, jestli náhodou již nejsou šaty na místě, ale bohužel.
Odpvěď nepřišla žádná.
Pod obrázkem šatů v několika barvách bylo napsáno: Dámské volnočasové šaty Tug. Moderní dámské šaty s krátkým rukávem a v krásném střihu. Šaty jsou jak velmi pohodlné, tak kvalitní. Nic víc u tohoto zboží napsané nebylo.
Pokud je v silách společnosti Huglo. cz dodat zaplacané zboží, i když pod "hlavičkou ZIZER. cz" ukončuje provoz, budu ráda za zaslání zboží.
Pokud není možné zaslat zboží, požaduji vrátit 557,- Kč nazpět.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.