Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43536Neoprávněně naúčtovány poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2020, před 5 lety

Martina Zachovalova

Znění stížnosti

Dne 4.7.2020 v 17.38 hodin při návštěvě stránek společnosti O2
( O2 odměna za dobití) mě byl z telefonního účtu
neoprávněně nauctovan poplatek za neobjednanou služby 99 Kč. Tuto službu jsem si neobjednala a rozhodně jí nechci používat. Službu jsem chtěla zrušit u O2, ale bohužel mi operátorka na lince nepomohla i když sluzba byla na stránkách 02. Na stránkách, které mí operátorka doporučila se mi nepodařilo danou službu zrušit.


Produkt

Mobile4fun. mobilní. Poplatek za týden 99 Kč


Požadované řešení

Žádám o zrušení neobjednane služby a vrácení za neobjednanou služby 99 Kč a vymazat všechny mé údaje z jejich registru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 14:34, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.