Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#43542Testovací balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2020, před 5 lety

Marie Rosenbergrová

Znění stížnosti

Testovací balíček jsem očekávala v menším množství a zdarma NEPSALO SE O PROPLACENI.Je toho hodně na tak krátkou dobu přijímat další produkt,co s tím budu dělat?Poslali jste mi složenku k zaplacení a nevím zda je to za ten balíček ,nebo další co už opravdu nevyužiji.Za co mám tu složenku?Opravdu to vše nevyužiji,pokud mi chcete poslat další.Předem děkuji za vysvětlení jak to je Rosenbergrová Marie


Požadované řešení

Nevím za co mi přišla složenka k zaplacení.Za testovací balíček?Nebo za další co by měl normálně přijít?JÁ Už další nechci,je toho zbytečně hodně a operace mě nemine.Prosím neposílejte mi už žádný doplněk stravy.Nevyužiji ani tohle.Myslela jsem ,že jako testovací toho bude méně.Prosím a předem děkuji za odpověď emailem/telef.nefunguje/ za co mám tu složenku ?
Rosenbergrová Marie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 13:06, před 5 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2020 14:01, před 5 lety

Vážená paní Rosenbergrová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že zásilka, kterou jste od nás obdržela obsahovala roční balení produktu FlexiMed, spolu s dárkem ve formě ročního balení Vitamínu C+. Tuto zásilku jsme Vám odeslali na základě webové objednávky ze dne 22.5.2020. Pravděpodobně jste se domnívala, že se jedná o měsíční zkušební balení, objednala jste však roční variantu zmíněného produktu. Při objednávce jste zvolila variantu úhrady prostřednictvím měsíčních splátek a proto Vám byla zaslána první složenka na částku 299,- Kč, se splatností dne 17.7.2020.

Ráda bych Vás informovala, že Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu byl k dnešnímu dni vyřízen, následující roční balení Vám již automaticky zasláno nebude.
Pokud o již obdržené balení FlexiMedu nemáte zájem, je možné ho zaslat doporučeně zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka bude stornována.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.7.2020 15:40, před 5 lety


Marie Rosenbergrová

Dobrý den,děkuji vám za tuto odpověď.Ano,byla jsem překvapená,že testovací balíček je v tak velkém množství.Zaplatím ho a doufám,že to bude v pořádku a už mi nic nepošlete.
S pozdravem a přáním hezkého dne Marie Rosenbergrová

Prosím o storno dalšího produktu.Děkuji M.R.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2020 10:21, před 4 lety

Vážená paní Rosenbergrová,

dovolte mi Vás znovu informovat o možnosti vrácení obdrženého balení. V případě, že nám zašlete balení produktu FlexiMed doporučeně zpět na adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice, související faktury v celkové výši 3289,- Kč budou stornovány.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:23, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.