Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Poměrně často chodím nakupovat před zavírací dobou, nestíhám to dříve, navic v obchodě je málo lidí a tak stihnu nakoupit velice rychle. V Jindřichově Hradci žádný problém nikdy nebyl v Třeboni se mi již podruhé stalo že mi pracovník ochranky odmítl před vchodem vydat kolečkový koš s tím že už je zamyká a že už je čas jen na malý nákup. Poprvé byla 21,40 a dnes 21,43.Pracovniky na prodejně to také nezajímá, ti už uklízí a jsou jednou nohou na cestě domů, pult uzenin již také často bez obsluhy, ale to mi nevadí.. Já s dovolením vím sám nejlépe, jak velký nákup chci nakoupit a pokud jsem přesvědčený že to za 15 nebo 20 minut bez problémů stihnu, nemá mi do toho pracovník ochranky co mluvit. Velice často také parkuji na nejvzdálenějším rohu parkoviště, protože při nákupu dobíjím elektromobil. Vzniká tak situace že svůj nákup nemám jak odnést z obchodu do auta, protože malý příruční koš musím před pokladnou odevzdat. Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní a neměla by zákazníkům znemožňovat nákup v otevírací době.
Myslím si, že chování ochranky by nemělo být arogantní ale naopak korektní a slušné a neměla by zákazníkům znemožňovat pohodlný nákup v otevírací době.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Uvítal bych, kdyby vedení společnosti věc projednalo s odpovědnými pracovníky provozovny Kaufland Třeboň. Tak, aby zákazníci, kteří na provozovnu přijdou na krátký nákup třeba i před uzavírací dobou, a jsou přesvědčeni, že stihnou nakoupit do zavírací doby, nebyli omezování nevhodným postupem některých pracovníků, např. bezpečnostní služby.
Pokud by se taková situace měla opakovat, nenechám se odbýt a budu věc řešit s vedoucím provozovny, nebo budu kontaktovat podle vašeho doporučení zákaznickou linku 800 165 894 nebo e-mail kontakt@kaufland.cz. děkuji
Na základě sdělení spotřebitele stížnost uzavíráme.