Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, včera jsem si koupila sýr s názvem
Český eidam, bez chuti, vůně, prostě hnus.
Zajímalo by mne, ktera firma tento sýr vyrábí.
Cena v nabídce sýrů byla nejlevnejsi, ale i tak, nebylo to zadarmo.Ač platkovy, tak je z něj hrouda.
Snad název český vzbuzuje dojem, ze sýr není vyroben u nás???
Zdraví Jana Semerádová sw
Náprava, cena je fajn, ale kvalita.
Při důchodu 10 tisíc nemohu nakupovat sýry za 20 a více korun....
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.